Reklamácie
V prípade, že tovar bude dodaný s vadou alebo sa vada objaví v priebehu 24 mesiacov, môžete ho samozrejme reklamovať.
Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu a bezplatne Vám zašleme tovar nový. V prípade, že rovnaký tovar už nebude k dispozícii, môžete sa rozhodnúť medzi náhradným tovarom alebo vrátením peňazí.
V prípade, že je tovar vadný, máte tiež nárok na preplatenie poštovného. Ak tovar vykazuje vadu už pri dodaní, pošlite nám ho, prosím, vrátane všetkých súčastí balenia.
Tovar zašlite na našu partnerskú pobočku Z-Point Bratislava službou 1. trieda Slovenskej pošty a uschovajte si doklad na preplatenie.
Môžete samozrejme využiť aj inú prepravné službu. V takom prípade Vám preplatíme náklady zodpovedajúce výške 1. triedy Slovenskej pošty.
Pred odoslaním reklamácie nás, prosím, vopred informujte na info@kosile24.cz. Dostanete od nás identifikačné údaje, ktoré uvediete na zásielku. Bez identifikačných údajov zásielku neodosielajte.